نوشته شده توسط : شادی
 دستگاه چاپ پارچه کلندر عرض ۱۲۰
 دستگاه چاپ رول به روی رول پارچه
 یکی از روش های چاپ روی پارچه توسط دستگاه انتقال حرارت رول به رول کلندر انجام می شود و دستگاه کلندر چاپ روی پارچه را بصورت رول و شیت می تواند انجام دهد
 چاپ روی پارچه به روش های مختلفی انجام می گیزد ولی توسط کلندر سرعت و دقت چاپ بالا می باشد
 دستگاه کلندر انتقال دهنده حرارت بصورت غلطکی بر روی کاغذ و پارچه می باشد
 دستگاه چاپ بصورت رولی کار می کند برای کار باید شما پلاتر اپسون داشته باشید که طرح مد نظرتان را روی کاغذ های مخصوص وبا رنگ سابلیمیشن پرینت بگیرید
 پرینت می تواند بصورت رول باشد و یا شیت ،پرینت گرفته شده را روی میز دستگاه قرار میدهیم بر روی سیلندردستگاه نمد در حال گردش به دور سیلندر می باشد کاغذ
 را بر روی پارچه قرار میدهیم و در قسمت نمد قرار میدهیم ، نمد کاغذ و پارچه را به دور سیلندر می چرخواند و با فشاری که بر روی کاغذ می آورد
 و حرارتی که سیلندر ایجاد می کند باعث انتقال رنگ به روی پارچه می شود.
 فرایند سابلیمیشن جهت چاپ بر روی پارچه های رولی از پرس های روتاری استفاده میگردد. مشخصات کلی کلندرهای مخصوص چاپ ترانسفر پارچه : ۱- سیستم گرمایی روغن داغ با سیلندرهای وکیوم شده ، طبق استانداردهای “مونتی آنتونیو” ۲- نمد ساخت امریکا ۳- مجهز به سیستم محافظت از نمد در صورت قطع برق یا مشکل در فشار باد
 قابلیت چاپ بصورت رول به رول و شیت
 سیلندر دستگاه کلندر چگونه داغ می شود؟
 داخل سیلندر روغن مخصوصی ریخته شده است که توسط المنت های حرارتی داغ می شوند و باعث گرم شدن سیلندر می شوند.
 وزن دستگاه ۵۸۰kg
 ۳۰ آمپر

دستگاه چاپ پارچه،فروش دستگاه چاپ پارچه،قیمت دستگاه چاپ پارچه،خرید دستگاه چاپ پارچه

 روش های چاپ روی پارچه و اشیاء:

جهت چاپ بر روی پارچه و اشیاء مختلف ، روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که هر یک از روش های فوق بصورت سنتی سال هاست که  مورد استفاده قرار می گیرد. با پیشرفت تکنولوژی و همزمان با ارائه روشهای جدید چاپ و از آن جمله چاپ دیجیتال ، روشهای نوینی نیز برای چاپ بر روی پارچه و اشیاء ارائه شد . از مزیتهای اصلی این روش‌ها، نسبت مناسب تولید در تیراژ بسیار پایین‌تر به قیمت تمام شده می‌باشد که در روش‌های چاپ سنتی غیر قابل دسترسی می باشد.

قیمت دستگاه چاپ پارچه

در اینجا روش‌های چاپ بر روی پارچه و اشیاء گوناگون را به دو روش کلی تقسیم می‌کنیم :

 ۱ – روش چاپ مستقیم :

  در این روش با استفاده از یک دستگاه چاپگر یا پلاترعریض طرح مورد نظر را که توسط کاربرو در کامپیوتر طراحی شده است را بر روی پارجه یا شی مورد نظر انتقال می‌دهند . با توجه به خاصیت و ساختار ویژه پارچه ( شل بودن آن ) ، سیستم و مکانیزم مخصوصی جهت بارگذاری و همچنین جمع کردن پارچه به دستگاه پلاتر اضافه می‌کنند .

 این دستگاه‌ها با توجه با نوع کاربرد آنها به دو گروه پلاترهای تخت (FlatBed Plotter) و پلاترهای رول (Roll Plotter) تقسیم می شوند . هر کدام از این گروه از پلاترها دارای مزایا و معایبی نسبت به هم می باشند که از مهمترین مزیت دستگاه های چاپ نسبت به دستگاه‌های چاپ تخت ، پایین بودن قیمت آنها و نیاز به فضای کمتر جهت کار می باشد .

برترین مزیت دستگاه های چاپ تخت نسبت به دستگاه های چاپ رول ، قابلیت چاپ بر روی تمامی اشیاء ، اعم از سخت ( Solid) همانند چوب ، فلزات ، فوم و… و همچنین پارچه ، کاغذ و …. می‌باشد .
برخی از شرکت‌ها  برای کاربردهای کوچکتر ،اقدام به طراحی و ساخت پرینترهای تخت با ابعاد کوچک نموده اند . این دستگاه‌ها یا بصورت مستقل ساخته شده‌اند و یا توسط برخی از شرکت‌ها با تغییر دستگاه‌های چاپگر معمولی مانند Epson ، اقدام به ساخت اینگونه چاپگرهای تخت نموده‌اند.     ۲ – روش چاپ غیرمستقیم :

  این روش خود به دو بخش تقسیم می‌شود :

   الف : روش انتقال جوهر بر روی جنس :
  در این روش ابتدا طرح بر روی  کاغذ مخصوص ، چاپ می‌شود و سپس توسط یک دستگاه پرس حرارتی ، جوهر تحت حرارت و فشار ایجاد شده بوسیله دستگاه،  بر روی جنس مورد نظر منتقل می‌گردد.
 یکی از مزیت های اصلی این روش تنوع موارد کاربرد است . همچنین گوناگونی دستگاه‌های قابل استفاده در این روش با توجه به  نظر کاربر و هزینه اولیه تخصیص یافته ، بسیار متنوع می‌باشد ، بطوریکه با هزینه بسیار پایین نیز افراد قادر به راه اندازی کارگاه‌‌های کوچک می‌باشند.

 چاپ روی تی شرت
چاپ روی لیوان
پرس حرارتی
ب : روش انتقال مدیا بر روی جنس :

  در این روش که بیشتر توسط  کارگاه های تولیدی پوشاک ورزشی استفاده می شود ، ابتدا توسط دستگاه پلاتر طرح بر روی جنس مخصوصی چاپ شده و دور طرح چاپ شده نوسط دستگاه برش می خورد . سپس این بخش چاپ و برش خورده پس از خشک شدن توسط کاربر جدا و بر روی پارچه و در جای خود ثابت شده و سپس زیر پرس حرارتی قرار می‌گیرد و در نهایت جنس بوسیله حرارت و فشار بر روی پارچه ثابت می‌گردد.
 در این روش از دستگاه‌هایی بنام دستگاه‌های چاپ و برش استفاده می‌گردد که از معتبرترین مارکهای این دستگاه‌ها شرکت رولند ژاپن می‌باشد. با توجه به تنوع کاربرد این روش شرکت رولند انواع گوناگونی از دستگاه‌های چاپ و برش را ارائه داده است . البته توجه داشته باشید که دستگاه های رولند تقریبا در نمامی موارد چاپ که پیشتر به آن اشاره شده است ، کاربرد دارند .
 در پایان ذکر این نکته ضروری است که برای هر یک از روش های پیشین نوع خاصی از جوهر متناسب با جنس و روش چاپ می بایست استاندارد باشد.


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شادی
دستگاه چاپ روی لیوان چیست؟
قیمت دستگاه چاپ لیوان در سیستم چاپ سابلیمیشن دستگاهی است که از طریق پرس و حرارت و در نسل جدید آن در دستگاههای چاپ سه بعدی از طریق وکیوم و حرارت عکس را بر روی لیوان سابلیمیشن انتقال می دهد.
خرید دستگاه چاپ عکس روی لیوان سرمایه گزاری مطمینی جهت شروع یک کسب و کار جدید است چرا که با قابلیت چاپ روی لیوان جادویی لیوان شبرنگ لیوان پلیمری و مدل های مختلف لیوان محصولات متنوعی را شامل میگردد.

قیمت دستگاه چاپ روی تیشرت
چاپ عکس روی تی شرت یه کار پرطرفدار، لذت بخش و اگر اهل کار باشید، پردرآمد به حساب میاد. مثلا تا قبل، برای خود من همیشه مشکل بود که تی شرتی با طرح مناسب که البته اندازم هم باشه پیدا کنم.فروش دستگاه چاپ دیجیتال روی تی شرت اما با روشی که در ادامه بهتون یاد میدم، دیگه این مشکل کاملا حل میشه و ازاین پس، به راحتی می تونید طرح دلخواهتون رو روی تی شرت چاپ کنید.دستگاه پرس حرارتی
چاپ حرارتی | چاپ دیجیتال | چاپ ترانسفر |چاپ سابلیمیشن
در گذشته چاپ تنها بر روی کاغذ انجام می‎شد که روش آن نیز مشخص شده و به واسطه دستگاه‎ها‎ی چاپ صورت می‎گرفت. در حال حاضر روش‎ها‎ی دیگری نیز وارد عرصه چاپ شده که از آن با نام چاپ حرارتی یاد می‎کنند که قابلیت چاپ بر روی سطوح پارچه‏ای، شیشه و سرامیک را نیز دارد. چاپ حرارتی به دو صورت انجام می‎شود.

۱- چاپ حرارتی یا ترانسفر

در چاپ ترانسفر ابتدا طرح بر روی پارچه یا سطح مورد نظر طراحی و سپس دستگاه پرس به همراه حرارت بر روی سطح گذاشته می‎شود. یکی از ویژگی‎ها‎ی چاپ حرارتی با ترانسفر اینکه می‎توان طرح را بواسطه چاپ افست یا چاپ دیجیتال بر روی سطح ایجاد و سپس از چاپ حرارتی استفاده کرد.

به منظور دقت در رنگ‎ها‎ باید با توجه به کیفیت مرکب، نوع پارچه، زمان و میزان اعمال حرارت، پس از برگردان شدن روی پارچه، بهترین جلوه را روی البسه نمود که در این روش، رنگ‎ها‎ تا حدودی با طرح اولیه مطابقت دارد. تنظیم دستگاه بر روی رنگ‎ها‎ی CMYK می‎تواند ترکیب زیبایی بوجود آورد.

در روش چاپ حرارتی به شیوه ترانسفر، مرکب سایان به رنگ بنفش، ماژنتا به رنگ آلبالویی سوخته و زرد به رنگ قهوه‌ای روشن می‎باشد. پیگمنت یا (قدرت رنگ) مرکب سایان نسبت به سایر مرکب‌ها ۱۵ تا ۱۷ درصد بیشتر است. از اینرو ترام‌ها در چاپ ترانسفر، با فاصله زیاد و بصورت ریزتر از هم هستند که درصد آنها در کل پایین‌تر از روش‌های چاپی دیگر می‎باشد.

تخمین و پیش بینی درصدهای رنگ در چاپ ترانسفر، نیازمند تجهیزات پیشرفته می‎باشد که هزینه آن نیز مقرون به صرفه نیست. از اینرو تجربه رنگ‌شناسی برای دستیابی به رنگ‌های پرقدرت در چاپ ترانسفر، می‎تواند به کیفیت رنگ‎ها‎ کمک کند.

سطوح مناسب برای چاپ ترانسفر

سطوحی را می‎توان برای چاپ ترانسفر انتخاب کرد که مرکب کمتری در آن نفوذ کند و به خوبی روی پارچه منعکس شود. هر چه بافت سطح مورد نظر از تراکم بیشتری برخودار باشد، بهتر مرکب را پس می‌دهد و به هر میزان که پوک‌تر باشد، مرکب را به خود جذب و در نتیجه انتقال ضعیف‌تری روی پارچه صورت می‎گیرد.

در گذشته برای چاپ حرارتی ترانسفر از کاغذ ژاپنی مخصوص استفاده می‎شد اما در حال حاضر قیمت دستگاه پرس حرارتی نوع کره ای آن نیز وارد بازار شده که کیفیت بالایی دارد. بطور کلی برای چاپ حرارتی ترانسفر باید مرکب، جنس پارچه یا الیاف باید دارای کیفیت بالایی باشند تا چاپ بخوبی انجام شود.
۲- چاپ حرارتی با دستگاه سابلیمیشن

دستگاه چاپ سابلیمیشن با نام چاپ حرارتی نیز شناخته می‌شود که یکی از بهترین روش‌های چاپ بر روی اشیاء به شمار می‎رود و اساس کار آن، بر پایه تصعید مواد بوده و با این کار جوهر از کاغذ مخصوص به جنس مورد نظر منتقل گردد. دستگاه پرس حرارتی سابلیمیشن برای سطوح صاف از قبیل البسه، ام دی اف، کاضی، سرامیک و … مورد استفاده قرار می‎گیرد.دستگاه پرس حرارتی پارچه علاوه بر این از دستگاه چاپ سابلیمیشن برای لیوان‎ها‎ی مخروطی، بزرگ و کوچک استفاده می‎شود. دستگاهی که بدین منظور مورد استفاده قرار می‎گیرد، بشکل قالب لیوانی بوده که بر روی سطح استوانه‏ای قرار و طرح مورد نظر چاپ می‎گردد. علاوه بر این برای چاپ بر روی بشقاب و چاپ سه بعدی نیز این دستگاه کاربرد دارد.

کیفیت چاپ در شابلیمیشن بالاست و بعد از چاپ طرح پاک نخواهد شد و سطوح چاپ شده نیز قابل شست‌وشو بوده و نهایتا با توجه به هزینه پایین، نسبت به سایر روش‌های چاپ بر روی سطوح، می‌توان حتی یک عدد سفارش را با کیفیت بالا و در مدت کوتاهی انجام داد.پرس حرارتی بزرگ یکی از مزایای این روش چاپ، هزینه پایین دستگاه‎ها‎ی چاپ و همچنین امکان چاپ در تیراژ پایین می‎‎باشد.
نکاتی در استفاده از چاپ سابلیمیشن

برای شروع چاپ بوسیله دستگاه سابلیمیشن، یک کاغذ مخصوص سابلیمیشن، دستگاه پرس حرارتی، عدد پرینتر جوهر افشان و چسب نسوز مورد نیاز می‎‎باشد.
تصویر دلخواه می‎‎توان با استفاده از یک پرینتر خانگی و جوهر Sublimation روی کاغذ مخصوص چاپ می‎گردد و سپس تصویر چاپ شده روی شی مورد نظر قرار داده می‎‎شود که بواسطه گرما و حرارت دستگاه به سطح جسم منتقل می‎شود.پرس حرارتی دستی وجود یک پوشش مخصوص روی شی از پاک شدن تصویر چاپ شده جلوگیری می‎کند.
تصویر باید بشکل معکوس روی کاغذ مخصوص چاپ شود تا پس از انتقال، جهت تصویر به حالت اصلی خود بازگردد. برای این کار می‎توانید از امکانات آینه Miror در تنظیمات پرینتر استفاده کنید.

دسته‌هارپورتاژ


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شادی

ساک دسته ای

تعرفه چاپ ساک دستی پارچه ای سوزنی تبلیغاتی

ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

اگر شما هم قصد خرید از یک فروشگاه رو داشته باشید خیلی خوشحال میشوید که اون فروشگاه برای بسته بندی و حمل کالای خریداری شده به شما ساک دستی تبلیغاتی که از جنس پارچه ای باشه رو بده .
از یه طرف شاید تبلیغ اون شرکت روی اون ساک دستی پارچه ای چاپ شده باشه ولی شما از خریده خودتون خوشحالید با اینکه میدونید با حمل اون ساک دستی دارید تبلیغ اون شرکت یا گروه چاپی و تبلیغاتی رو انجام میدید، ولی حاضرید نه تنها اون جنس رو بلکه جنس های دیگره دیگه هم که از اون شرکت خرید نکردید را، برای حمل نقلشون از اون ساک دستی تبلیغاتی یا شاپینگ بگ استفاده کنید .
مزایای استفاده از این ساک پارچه ای تبلیغاتی یا ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

۱٫ حمل راحت کالای خریداری شده برای مشتری
۲٫ ماندگاری و دوام بیشتر نسبت به نایلون های تبلیغاتی
۳٫ حمل کالای سنگین تر نسبت به نایلون های تبلیغاتی
۴٫ چاپ لوگو روی ساک دستی تبلیغاتی و پارچه ای و سوزنی از ماندگاری بیشتر برخوردار است.
چاپ روی ساک دستی پارچه ای و یا ساک دستی سوزنی چگونه انجام می شود؟

چاپ روی ساک دستی پارچه ای بصورتی چاپ سیلک و بصورت چاپ بصورت توری و شابلون انجام میشه بصورتی که اول از طرح مورد نظر مشتری پرینت سیاه و سفید روی کاغذ کالک گرفته میشه و بعد توری حساس شده و جاهای که چاپ میشه بصورت شابلون عمل میکند .
در چاپ سیلک از کاردک استفاده میشود تا مرکب رو روی توری حمل و قسمت چاپ شونده را روی پارچه می اورد .
برای چاپ روی ساک دستی پارجه ای میتوان بصورت دورو و یکرو چاپ رو انجام داد که قیمت یکرو و دورو کار متفاوت است .
میتوان از دسته اضافی بر روی ساک خرید پارچه ای یا سوزنی استقاده کرد و قیمت ان به ساک دستی اضافه میگردد.
ساک دستی در رنگ های مختلف قابل خردیاری است که میتوان رنگ مورد علاقه خود را تهیه کنید .
ساک خرید در دو گراماژ ۶۰ و ۹۰ گرم در بازار موجود است .

در این روش از پارچه های توری با روزنه های بسیا ر ریز استفاده میگردد
توری در قابی چوبی ثابت میشود سپس بخش هایی از تصویر نباید رنگ شود بالاک های حساس پوشیده میشود
این قاب های توری را شابلون یا کلیشه می‌نامند
سپس مرکب چاپ یا رنگ را با فشار کاردک به سطح چاپ شونده منتقل میگردد و مرکب فقط از بخش هایی که مسدود شده به کاغذ یا سطح چاپ شونده منتقل میگردد و تصویر روی آن ظاهر میشود
با چاپ سیلک میتوان برروی انواع اشیاء مانند پارچه ، چینی ، چوب ، سرامیک ، فلز انواع کاغذ و مقوا و طلق های پی وی سی و … چاپ را انجام داد
این نوع چاپ برای تبلیغات بر روی انواع ساک های پارچه ای ، نایلونی ، پوشه های دکمه دار ، سررسید و جلد مدارک نیز استفاده میگردد

ساک دستی تبلیغاتی همانند برد تبلیغاتی سیار می باشد که در سطح شهر پخش میشود و تبلیغات خوبی برای محصولات کار شما می باشد
ساک دستی به عنوان خدمات محصول شما به مشتری می باشد نوع ساک دستی اگر از جنس خاص و چاپ خاص و چشم گیر باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد هم از دید مشتری و هم از دید عموم مردم مورد توجه بهتری قرار میگیرد.
ساک دستی یا همان ساک خرید به چند دسته تقسیم می شود :
*ساک دستی نایلونی
*ساک دستی پارچه ای
*ساک دستی مقوایی
ساک دستی نایلونی به تبلیغات یکبار مصرف که معمولا برای اجناس ارزان قیمت مورد استفاده قرار میگیرد.
ساک دستی پارچه ای که هم زیبا و هم دوسدار محیط زیست می باشد که به نوعی محصول جدید به حساب می اید از لحاظ قیمت و دوام و زیبایی در جایگاه اول می باشد که در رنگ ها و مدل های مختلف به مشتری ارائه میگردد.
ساک دستی مقوایی این نوع ساک دستی از لحاظ قیمت پر هزینه تر از ساک های دیگر می باشد که برای برندهایی مانند عطر و ادکلن و لباس های برند استفاده میشود که چاپ این نوع ساک دستی ها با ماشین چاپ های تمام اتوماتیک انجام میشود و دارای بندی طنابی می باشد.

محصولی که دارای اهمیت زیادی و کاربرد مناسبی در عرصه تبلیغاتی دارد ساک دستی پارچه ای می باشد و تمامی شغل های جامعه به آن نیاز دارند و سرکار همه به این محصول می افتد چه بهتر که ساک دستی پارچه ای از عمر طولانی تری برخوردار باشد که مشتریان برای حمل بارهای سبک خود از ساک دستی فروشگاه شما استفاده کنند . نقش مهم تبلیغاتی ساک دستی پارچه ای و مقوایی در جامعه ما تمامی کشورها در درجه قرار می گیرد .

چاپ طلاکوب

این مدل چاپ با دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود نحوه ی کار این نوع دستگاه شامل یک اتو و با حرارت و کلیشه با فشار پا یا هیدرولیک بر روی اجسام چاپ طلاکوب کد نوارهای آن در رنگ و طرح و رنگ های مختلف طلایی نقره ای قرمز ، سبز ، مشکی و غیره می باشد
پوشه دکمه دار طلقی

و انواع سر رسید انواع کاتالوگ ، سربرگ انواع مقوا و کاغذ و پلاستیک چاپ می شود .
ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای

– نایلونی – مقوایی

ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی بهار گیفت

وقتی مردم به فروشگاه یا مغازه ای برای خرید می رونداز خریدار توقع دارد کالای خریداری شده در ساک دستی پارچه ای شیک و با کلاسی ، بادوام محصول خود را تحویل بگیرد پس ساک دستی پارچه ای از دیدعموم دارای اهمیت زیادی می باشد .

در نمایشگاه های بین المللی شیک ترین و زیباترین ساک دستی پارچه ای به عموم مردم ارائه داده میشود ساک دستی پارچه ای با اندازه ها و طرح ها و رنگ های مختلف با دستگاه های تمام اتوماتیک به صورت گرمایشی و جریان برق دوخته می شود نوع دیگر آن با چرخ خیاطی دوخته می شود .

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای نوعی بسته بندی کالاهای فروشگاهی و به نوعی ساک دستی هدیه تبلیغاتی شرکت یا فروشگاه می باشد .

ساک دستی پارچه ای به دلیل استحکام و طول عمر زیاد و قیمت مناسب یکی از پر فروش ترین نوع محصول تبلیغاتی می باشد ساک دستی پارچه ای تاثیرگذار ترین و بهترین نوع تبلیغات محسوب می شود .

ساک دستی پارچه ای ازنوع دوست دار محیط زیست می باشد زیرا مواد شیمیایی در آن به کار نرفته است به همین سبب با ماندگاری بالا و بازیافت به محیط زیست آسیبی نمی رساند .

ساک دستی

ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی سوزنی شامل چندین خظ تولید می باشد .

نوع اول : نوع سنتی با چرخ خیاطی و کاملا با دست دوخته می شود دو دسته آن به صورت لوپ یا زنبیلی دوخته می شود که دارای استقامت زیادی می باشد در نوع دوم ساک دستی با دستگاه تمام اتوماتیک التراسونیک انجام می شود این نوع ساک دستی ها از تنوع بالایی برخوردار است پوشه دکمه دار پارچه ای در این خط تولید انجام میشود .

ساک دستی پارچه ای شعار و دوست دار محیط زیست
ساک دستی پارچه ای یا سوزنی

ساک سوزنی جایگزین نایلون و سلفون با کیفیت بالاتر استقامت بشتر و با قیمت مناسب
ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای کاربد خوبی برای تمامی نمایشگاه ها و فروشگاه های مزون و بوتیک های لباس دارند.
قیمت ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای ارزان یکی از بدترین انواع ساک های دستی پارچه ای می باشد که در بازار بدلیل کیفیت پایین و قیمت ارزان زیاد یافت میشود و شرکت بدلیلی قیمت پایین گول این نوع شرکت هارو میخورند .
ساک دستی پارچه ای تاثیر گزار ترین روش برای تبلیغات است
ساک دستی پارچه ای از نظر قیمت و دوام و زیبایی در بازار امروز بسیار مرسوم شده است
ساک دستی پارچه ای در سایز ها و رنگ های متنوع و مختلف می باشد
ساک دستی پارچه ای نوعی بسته بندی یا در واقع به عنوان هدیه تبلیغاتی محسوب می شود
با توجه به مقاوم بودن آن حتی بعد از خرید یا هدیه گرفتن از شما باز هم مورد استفاده قرار میگیرد
بهار گیفت بهترین تولید کننده انواع ساک دستی در جنس های مختلف سوزنی، پارچه ای ، کاغذی ، نایلونی و واتر می باشد.
ساک دستی تبلیغاتی
ساک دستی پارچه ای از نوع های مختلف و گرماژ گوناگون پارچه ای یا همان ساک دستی سوزنی هم به صورت دستگاه اتوماتیک و همه به صورت دوخت دستی – که با چرخ خیاطی انجام می گیرد
تولید انواع ساک دستی – پارچه ای – ساک دستی سوزنی – ساک دستی واتر – انواع تی شرت و کلاه تبلیغاتی
چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای چگونه انجام می شود
چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای هم به صورت سنتی و هم به صورت نیمه اتوماتیک انجام می شود
در چاپ سنتی برای ساک دستی پارچه ای شابلون چاپ سیلک ساخته می شود
توری نازکی که رنگ را از خود رد میکند که توری عکاسی می شود با طرح مورد نظر شما، توری ابتدا با ماده حساس کننده آغشته می شود و طرح شما زیر نور ده دقیقه می ماند و سپس با فشار آب شسته می شود بعد از آن طرح مورد نظر شما ظاهر شده و حاشیه توری با چسب پوشانده شده و سپس مرکب چاپ ریخته شده و با کاردک پلاستیکی با فشار دست طرح مورد نظر بر روی ساک دستی نقش می بندد

ساک دستی پارچه ای،سوزنی،واتر و . . . یکی از بهترین ابزاری است که جایگزین پلاستیک می باشد و همچنین برای تبلیغات یکی از عوامل تاثیر گزار می باشد
ساک دستی پارچه ای جادار،کم وزن،شیک در رنگ های مختلف و متنوع است که باعث دیده شدن بهتر شرکت یا دفتر و یا . . . شما میشود

ساک دستی تبلیغاتی اغلب در موارد زیر کاربرد دارد:

بسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر و غیره

بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، ارگانایزر، کتاب های نفیس، ست های مدیریتی، لوح تقدیر و یادبود و غیره

بسته بندی برای کاتالوگ ها، فولدر ها، اسناد و لیست قیمت ها و غیره علی الخصوص در زمان برگزاری همایش ها، سمینار ها و یا شرکت در نمایشگاه ها

شایان ذکر است این کالا خود به تنهایی در دست هر فرد می تواند نقش یک بیلبرد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند

ساک دستی های کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شود

ساک دستی های پارچه ای با توجه به کیفیت ماندگاری بالایی که دارند جایگیزین ساک های دستی کاغذی می گردند و به همین سبب امروزه بیشترین تبلیغات را شرکت ها بر روی ساک های دستی پارچه ای می گذارند تا بصورت متحرک برند و نام شرکت شما را در معرض دید بسیاری از بازدید کنندگان قرار میگیرد و در خاطر آن ها نقش می بندد. بهار گیفت با استفاده از دستگاه های روز دنیا و توانایی تولید بالایی که دارد در کمترین زمان ممکمن میتواند پاسخ گوی بسیاری از مشتریان خود باشد .ساکدستی پارچه ای در گرماژمختلف تولید میگردد.

ساک دستی

ساک دستی سوزنی برای نگه داری موقت و شیک کالا بصورت مداوم استفاده می گردد .

چاپ روی ساک های سوزنی یا پارچه ای به صورت سیلک انجام میگیرد از مزایای این نوع چاپ ماندگاری بالا می باشد . نوع دیگری از چاپ که میتوان روی ساک دستی پارچه ای و کاغذی صورت میگیرد چاپ سابلیمیشن می باشد .

ساک دستی فقط یک ساک خرید نیست . ساک خرید برای شما که برند خود را روی ان حک می نماید تبلیغی متحرک که برای شما تبلیغاتی کم هزینه و به صرفه تر از تبلیغات تلویزیونی می باشد .



:: برچسب‌ها: انواع سررسید تبلیغاتی , انواع هدایای تبلیغاتی , جعبه های تبلیغاتی , ساک دسته ای نایلونی تلیغاتی , ساک دسته ای پارچه ای تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شادی

پوشه تبلیغاتی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که میخواهید چند برگ یا چند خودکار خود را در مدرسه یا خانه یا محل کار جابجا کنید و نمیخواید کیف خود را که وزنه زیادی دارد با خود حمل کنید .
این موقع شما به این فکر میکنید که کاش جایگزین سبک و زیبا و جادار برای حمل این چند کتاب و قلم داشتید .
بله این موقع هست که شما نیاز به پوشه های طلقی سبک و پوشه های دکمه دار پیدا میکنید پوشه هایی که اگر خوش شانس باشید میتوانید از شرکت هایی که برای تبلیغات خود از روی آن استفاده میکنند بهره ببرید.
شرکت های بزرگ از پوشه های طلقی تبلیغاتی برای ارائه خدمات خود استفاده میکنند.
از این پوشه ها در ادارات ، مدارس ، نمایشگاه ها و بنگاه ها استفاده میکنند.
جنس پوشه های تبلیغاتی از چیست؟
اغلب از طلق پی وی سی می باشد که این جنس باعث میشود پوشه پاره نشود و ضد آب باشد.
ابعاد پوشه های پلاستیکی به چه شکل است ؟
ابعاد پوشه ها طلقی یا پلاستیک دکمه دار تبلیغاتی اغلب A3 A4 A5 B5 و ملخی میباشد که میتوان از خصوصیات آنها به دکمه پلاستیک و فلزی روی پوشه اشاره کرد
پوشه ها عموما در بنگاه ها ، اداره جات ، شرکت ها ، مدارس و غیره کاربرد دارد
جنس پوشه ها از طلق میباشد و دارای یک دکمه فلزی و پلاستیکی هستند
پوشه ها در سایز های مختلف ارائه میگردد
چاپ تبلیغاتی که برروی پوشه ها انجام میگردد چاپ طلاکوب ، چاپ سیلک میباشد
که چاپ طلاکوب ماندگاری بیشتری نسبت به چاپ سیلک دارد وجلوه زیباتری به پوشه میدهد
چاپ طلاکوب توسط یک کلیشه و نوارهای مختلف رنگی طلا انجام میشود ، چاپ سیلک توسط مرکب انجام میشود
پوشه ها از لحاظ کیفیت به چند دسته تقسیم میشوند:
پوشه های پاپکو درجه اول
پوشه های پیل آوران
پوشه های سهند
پوشه های دکمه دار

این نوع محصول از جنس طلق می باشد در ابعاد A4 B4 A5 وملخی میباشد

پوشه های طلقی از نظر کارایی برای اسناد و مدارک مناسب می باشد نمایشگاه های ماشین و تمامی شرکت ها و ادارات دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد بر روی این نوع پوشه ها از چاپ طلا کوب با کلیشه فلزی استفاده میشود .

پوشه های طلقی به دلیل ماندگاری بالایی که دارند می توانند گزینه ی خوبی برای هدیه به مشتریان باشند این نوع پوشه ها از تنوع رنگ بالایی برخوردارند .

کلیشه فلزی

کلیشه قطعه ای فلزی از جنس قلع می باشد که با اسید کاری ایجاد می گردد این قطعه ی فلزی کارایی های بسیاری دارد از جمله کارایی های آن چاپ طلاکوب

و داغی بر روی هدایای تبلیغاتی می باشد کلیشه با متصل شدن به دستگاه طلاکوب با استفاده از حرارت و فشار عمل چاپ را انجام میدهد .

چاپ بر روی پوشه های دکمه دار و طلقی از بیشترین کاربردهای آن است چاپ به صورت طلاکوب نقره کوب ، مشکی کوب و ….. انجام می گیرد این نوع چاپ ماندگاری بالایی را نیز داراست .

بهترین تبلیغ پوشه دکمه دار برای تمامی اصناف در نظر گرفته شده است پوشه دکمه دار در طرح ها و رنگ های مختلف زینت بخشی تبلیغات شما و چاپ طلاکوب به آن جلایی خاص می دهد این نوع پوشه ها در نوع های مختلف به سلیقه مشتری تهیه و عرضه می گردد .
پاکت دکمه دار پوشه دکمه دار:
پاکت دکمه دار فلدر یا همان پوشه دکمه دار تبلیغاتی این نوع محصول تبلیغاتی از جنس طلق pp با قابلیت چاپ طلا کوب در تمامی اداره ها و مدارس وشرکتها مورد استفاده قرار میگیرد
پاکت دکمه دار در رنگها و طرحها و رنگها واندازه های مختلف
پوشه پلاستیکی یا همان پوشه دکمه دار تبلیغاتی راه کار موفق تبلیغاتی پوشه پلاستیکی با چاپ طلاکوب بسیار زیبا و با دوام با سرعت تحویل

پوشه دکمه دار

پوشه دکمه دار از انواع طلق نرم می باشد پوشه های پلاستیکی قابلیت چاپ طلاکوب را دارد .

پوشه های پلاستیکی یا پوشه طلقی یا پوشه دکمه دار بهترین تبلیغ برای تمامی قشرهای جامعه قیمت مناسب پوشه و عمر طولانی این نوع محصول رتبه اول تبلیغاتی را دارا می باشد.

پوشه دکمه دار
پوشه های دکمه دار در سایز های مختلف و رنگ های مختلف A4 , A5 , B5 و ملخی که اندازه ها به نوع سفارش مشتری بستگی دارد

پوشه های دکمه دار در اداره جات املاک مسکن و مطب ها و بیمارستان ها کارایی بسیاری دارد. پوشه تبلیغاتی یا همان پوشه دکمه دار محافظ خوبی برای اسناد شما به حساب می آید.

پوشه های طلقی برای مدت طولانی ماندگاری دارند به همین دلیل استفاده از آن ها در حال رواج پیدا کردن می باشد شما اگر به هر اداره یا سازمانی بروید برای نگه داری اسناد و مدارک خود حتما به پوشه دکمه دار نیاز پیدا خواهید کرد .
قیمت پوشه طلقی یا پوشه دکمه دار

پوشه طلقی بهترین نوع تبلیغ است با دوام اثر گزار برای تمامی عموم مردم و از لحاط قیمتی ببسیار بصرفه است
پوشه طلقی یا پوشه دکمه دار برای مدارس و اداره جات بیمارستان ها و تمامی ارگان ها مورد استفاده قرار میگیرد و از لحاط قیمتی ببسیار بصرفه است
تبلیغات پوشه طلقی با چاپ طلا کوب زیبایی خاصی به پوشه دکمه دار می دهد و از لحاط قیمتی ببسیار بصرفه است
که با ساخت کلیشه فلزی از نوع قلع می باشد و از لحاط قیمتی ببسیار بصرفه است

پوشه های طلقی و پلاستیکی
بسیار ارزان و برای عموم اتفاده می شود این پوشه های طلقی و پلاستیکی در سایز های A4,A5 ملخی و … وجود دارند این پوشه در ادارات،مسکن،مدارس،ارگان دولتی، شرکتها کاربردی زیادی دارند.
این پوشه های پلاستیکی ماندگاری بالایی دارند

پوشه های طلقی و پلاستیکی با ماندگاری بالا برای استفاده در همه ی ارگان ها و شرکت ها استفاده دارند از مزایای دیگری که این پوشه ها دارند رنگ های مختلفی و متنوعی را دارا می باشند.

پوشه های پلاستیکی برای مدارک شما جایگاه مناسبی می باشد و از گم شدن آن ها جلوگیری میکند
پوشه دکمه دار – پوشه پلاستیکی – پوشه طلقی
تولید و چاپ طلا کوب پوشه پلاستیکی در اسرع وقت با کیفیت عالی و مناسب
پوشه پلاستیکی از نوع با دوام ترین و پر مصرف ترین در جامعه کنونی ما می باشد
پوشه دکمه دار یا همان پوشه طلقی یا پلاستیکی در نوع های مختلف با گرماژ متفاوت تولد می گردد
کد سفارش پوشه دکمه دار یا پلاستیک یا همان پوشه طلقی برای اداراه جات و مدارس،بیمارستان ها کاربرد بسیاری دارد

پوشه های تبلیغاتی برای همه ی اصناف استفاده دارد زیرا مدارک شما را نگهداری می نماید .
پاکت دکمه دار پلاستیکی وانواع پوشه دکمه دار وپوشه پلاستیکی با چاپ طلاکوب در سریع ترین زمان باکیفیت عالی
پاکت دکمه دار یا همان پوشه طلقی در اندازهای مختلف b4،a4 a5وملخی وپوشه ال وپوشه دکمه دار دو دکمه وانواع کیف و فلدر طلقی



:: برچسب‌ها: انواع هدایای تبلیغاتی , تبلیغ پوشه دکمه دار , هدایای تبلیغاتی , پوشه پلاستیکی تبلیغاتی , کیف تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شادی

نشان تبلیغاتی

بج یا نشان سینه

قطعه ای است فلزی معمولا در ابعاد ۲ در ۲ سانتی متر(مساحت حدود ۴ سانتیمتر مربع) که روی لباس نصب می‌شود و نشان دهنده لوگو یا نوع فعالیت کاری یک موسسه می‌باشد.

امروزه مدیران بازاریابی برای برند سازی، معرفی و فروش محصولات خود به مشتریان، از روشهای تبلیغاتی متفاوتی استفاده می‌کنند. بج یا نشان سینه به عنوان یک کالای تشریفاتی در مناسبت هایی مانند نمایشگاه، سمینار، ملاقات حضوری، جلسات رسمی با طرف های تجاری و کاری کاربرد دارد.

بج سینه یا نشان سینه قطعه فلزی است که با اسید کاری برش کاری و آبکاری به صورت آهن ربایی یا سوزنی بر روی گوشه ای از لباس نصب می شود

معمولا در بج لوگو به صورت رنگی یا فلزی می باشد .

قیمت بج سینه تبلیغاتی

بج سینه یا همان نشانه سینه نمادی از وابستگی شخص به ارگان وسازمان خود میباشد،بج سینه یا همان نشان سینه قطعه فلزی که اسید کاری میشود وسپس پشت ان بامیخ ریز لحیم کاری شده وبعداز ان بج سینه یا همان نشان سینه به ابکاری میشود،تولید کننده بج سینه با ابکاری طلا،بج یا همان نشان سینه بروی لباس وکت نصب میشود بج سینه قطعه فلزی که اسید کاری مشود وابکاری میشود بج یا همان نشان سینه بعد از ابکاری با اره مویی بریده میشود گروه تولیدی تبلیغاتی بهار گیفت انواع بج سینه نشان سینه با کیفیت اره کاری ابکاری طلا درخدمت شرکتها و اورگانهای دولتی وغیر دولتی.
بج کت

بج کت قطعه ای است فلزی در ابعاد ۲ در ۲ و روی لباس نصب می شود و نشانه لوگو یک موسسه است.

نشان سینه

امروزه مدیران موسسه و شرکت ها برای فروش محصولات خود به مشتریان از این روش های تبلیغاتی استفاده می کنند،بج سینه ،نشان سینه ومدال در سریع ترن زمان باکیفیت عالی با ابکاری طلا

بج سینه ، نشان سینه.
بج سینه یا نشان سینه نمادی از وابستگی افراد گروه ونهادها.
بج سینه هم اتکت سینه گل سینه نیز نامیده میشود.
بج سینه یا همان نشان سینه
قطعه فلزی است که با اسید کاری ساخته میشود که لوگو سازمان یا اورگان یا شرکت بروی ان حک میشود و بعد از اسید کاری ابکاری میشود واگر لوگوها رنگ داشته باشد در کارگاهای رنگکاری میشود.
بج یا همان نشان سینه با اره کاری دور آنها وبرش کاری داخل که به صورت اره مویی صورت میگیرد.
امروزه با پیشرفت جامعه کنونی بج با دستگاه لیزر هم بریده میشود.
که اگر تعدادشان بالای صد عدد باشد به صرفه میباشد.



:: برچسب‌ها: انواع هدایای تبلیغاتی , ست مدیریتی تبلیغاتی , نشان سینه ی تبلیغاتی , هدیه تبلیغاتی , کیف تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شادی

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی هدیه ای مناسب جهت تبلیغت محصولات و خدمات شما

تبلیغات یک فرایند برای شناخته شدن محصولات، فرآورده‎ها‎ و خدمات یک شرکت و یا یک کارخانه‎‎ ‎می‌‎باشد. در تبلیغات کوچک یا بزرگ بودن محل تولید اهمیت ندارد بلکه آنچه که مهم است و موجب جذب مشتریان‎‎ ‎می‌‎گردد، شیوه ارائه و بیان تبلیغات‎‎ ‎می‌‎باشد. برای تبلیغات شیوه‎ها‎ی متفاوتی وجود دارد اما یکی از راه‎ها‎ی ماندگار و تأثیرگذار، حک کردن نام شرکت یا مؤسسه بر روی اشیا کوچک و تزئینی‎‎ ‎می‌‎باشد. این اشیا که معمولاً بصورت هدایا بین افراد رد و بدل‎‎ ‎می‌‎شوند مکان مناسبی برای معرفی و شناساندن محصولات و بطور کلی تبلیغات‎‎ ‎می‌‎باشند.
به عبارت روشنتر از گذشته‎ها‎ی دور تاکنون هدیه دادن یکی از روش‎ها‎ی ایجاد حس اشتراک و ایجاد روابط عاطفی میان انسان‎ها‎ بوده است.‎ ‎افراد با توان بیشتری از اشیا کادویی مراقبت‎‎ ‎می‌‎کنند. همچنین هدایا و کادوها به علت یادآور بودن خاطرات خوب، بیشتر از سایر وسایل مورد توجه قرار‎‎ ‎می‌‎گیرند و افراد آنها را وسایلی مقدس مأبانه‎‎ ‎می‌‎پندارند.
خودکار تبلیغاتی ، روشی موثر جهت تبلیغات

تبلیغات برروی خودکار های تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که در معرض دید مستقیم قرار گیرد و باعث جلب نظری دیگر افراد قرار گیرد. رنگ مناسب و جذاب می تواند در توجه و در معرض دید قرار دادن دیگران بسیار مفید واقع گردد شاید بتوان گفت جز اولویت های اول در یک طراحی خودکار تبلیغاتی رنگ می باشد. طراحی خودکارهای تبلیغاتی باید به شکلی هم مرتبط با محصول یا خدمات بوده و هم راحتی استفاده و دارای بدنه خوش دست ومناسب باشد. در ابتدا نظر مشتری نیز باید سنجیده شود ولی با توجه به اینکه برای چه بخشی می خواهید این خودکارهای تبلیغاتی را تهیه نمائید طراحی نیز قطعا تغییر خواهد کرد جنس بدنه، شکل و گیره های خودکارهای تبلیغاتی می تواند به اشکال مختلف درآید مثلا یک شرکت متقاضی ضرب برند خود برروی خودکارهای تبلیغاتی است این تبلیغ می تواند هم برروی بدنه خودکار و هم با زنجیرو یک پلاک برروی گیره و دسته خودکار مشخص گردد و روش های مختلف دیگر که با توجه نوآوری های طراح به خواستار این وسایل داده می شود.

مساله ای که مهم است خودکار جنبه نوشتاری دارد و باید به شکلی راحت در دست قرار گیرد طراحی خودکارهای تبلیغاتی نباید به شکلی باشد که فقط جنبه تزئینی داشته باشد بلکه باید به نحوی طراحی گردد که براحتی دربین انگشتان قرار گیردنه خیلی بزرگ و قطور و نه خیلی ریز و نازک، جوهر داخل خودکار نیز از مرغوبیت برخودار بوده و براحتی روی کاغذ حرکت کند. در بیشتر موارد تبلیغات روی بدنه خودکار نوشته می شود باید در هنگام طراحی حتما مد نظر داشته باشیم این تبلیغ و یا نوشته ای که برروی بدنه خودکار قرار می گیرد با رنگی متمایز و شفاف برروی خودکار قرار گیرد و به مرور زمان پاک نشود تا بتواند نشانگر تبلیغ دربازه زمانی بالایی باشد. جنس بدنه نیز از مواد مستحکم و مرغوب برخودار باشدتا در اثر ضربه سریع نشکند.

خودکار تبلیغاتی یکی از این وسایل‎‎ ‎می‌‎باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم کاربردی‎‎ ‎می‌‎باشد و افراد زیادی خودکارهای تزئینی را برای هدیه دادن به عزیزان خود، انتخاب‎‎ ‎می‌‎کنند. خودکار تبلیغاتی به دلیل کاربردی بودن و نیز تکرار دفعات استفاده بیشتر از سایر وسایل در جلو چشم افراد قرار‎‎ ‎می‌‎گیرد و ارتباط مستمری میان این وسیله با کارهای روزانه وجود دارد، از اینرو تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر شیوه‎ها‎ی تبلیغاتی دارد.
انواع خودکار تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ترمه خودکارهای تبلیغاتی خود را در انواع مختلف مانند خودکار تبلیغاتی فلزی، خودکار تبلیغاتی PVC‎‎ ، خودکارآویز و همچنین ست خودکار و روان نویس را با تیراژ مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار‎‎ ‎می‌‎هد. خودکار تبلیغاتی یکی از شیوه‎ها‎ی مهم در تبلیغات است که عامل مهمی در به خاطر سپردن محصول یا خدمات شما‎‎ ‎محسوب می‎شود که با حک کردن نام شرکت و یا مؤسسه شما بر روی خودکار، باعث ایجاد رابطه پایدار بین طرفین (هدیه گیرنده‎ ‎و هدیه دهنده)‎‎ ‎می‌‎گردد.



:: برچسب‌ها: انواع هدایای تبلیغاتی , ساعت تبلیغاتی , ست مدیریتی تبلیغاتی , هدیه تبلیغاتی , کیف تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شادی

جعبه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی در واقع یک روش نوین تبلیغاتی برای تشکر و قدر دانی از انتخاب و اعتماد مشتریان به شما می باشد. هدایای تبلیغاتی را می توان یادگاری های کاربردی در نظر گرفت که نام ، نشان و آرم تجاری شما وهمچنین محصولات و خدمات شما را به گونه ای موثر در ذهن مشتریان حک می کند و یا به عبارتی دیگر هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب توجه می باشد که میتواند اثر زیادی در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما داشته باشد. حال به این نکته هم باید توجه کرد که انتخاب صحیح نوع هدایای تبلیغاتی و به کارگیری خلاقانه در انتخاب یا طراحی هدایا و مرتبط بودن آن با محصولات و خدمات شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا بسیاری از مشتریان از هدایای تبلیغاتی خود استفاده می کنند ارائه هدایایی خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغات کننده در مشتری می شود.
مشتریان اکثرا آگهی های چاپی و الکترونیکی را نگه نمیدارند یا ازخاطر میبرند ولی با ارائه یک هدیه تبلیغاتی حتی کوچک (که می تواند یک خودکار تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی و … باشد) که اطلاعات تماس شما روی آن درج شده میتوانید ارتباطی نزدیک و مستقیم و ماندگارتر با مخاطب خود برقرار نمایید..
طبق پژوهش های مستمری که در زمینه هدایای تبلیغاتی انجام شده است در روابط هدیه دهندگان و هدیه گیرندگان ، یافته ها حاکی از این است که شرکت هایی که به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی می دهند در مقایسه با شرکت هایی که هدیه نمی دهند دوبرابر شانس تماس گرفتن از طرف هدایا گیرندگان را دارند.



:: برچسب‌ها: آگهی های چاپی , جعبه تبلیغاتی , خودکار تبلیغاتی , هدایای خلاق , هدیه تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد